Sunday, April 3, 2011

Tuuu Diaaa Sup Utara

Assalamualaikum & Selamat Petang =)




Pertama-tamanya aku nak ucapkan syukur ke hadrat illahi krn terus m'nyambungkan nyawaku untuk aku terus b'nafas hari ini....alhamdulillah..aku bgun solat subuh seperti biasa...memulakan hari dengan harapan segalanya akan b'jalan lancar...




Aku berjaya siapkan Laporan Krisis Kesihatan selepas b'minggu2 dilanda penyakit 'malas'....cuma tggal Investigation Paper (IP) yang belom siap susun..harap2 dalam masa t'dekat aku dapat siapkan...




Dari pagi aku x makan..konon2 nya nak siapkan laporan dulu...




Petang td, aku teringin nak makan Sup Utara Tuu diaa..hehe...aku ajak salam....syukur jugak, mungkin rezeki....Salam blanje aku makan..hehe...terharu btol..




Kata Salam..bila ada rezeki...eloklah skali-skala kita blanjew kawan....Soal ikhlas ke x, tu hanya Tuhan je yg tahu..papepon...Terima Kasih Salam =)




Tapi aku jgak simpati la....Baju korporat ko tembus terbakar dek seterika yang panas tuu...aku rasa aku la orangnya yang tukarkan setting 'wool' ke 'cotton'...sbb ptg td,aku ion uniform..ble seterika tu duk mood 'wool'..aku tgok seterika tu lgsung x b'kesan..kedutan x hilang pon....aku naikkan la sket ke mood 'cotton'...alhamdulillah...aku dpat ion dengan senang & cepat....




Salam...adakah aku b'salah??? Kcian ko kna kuarkan duit RM50 semata-mata nak beli baju baru..maaf ye Salam =p hehehe




Malam nie aku x tahu nak buat apa..duk msg jelah kot sambil layan facebook & blog nie...sambil2 tu boleh la mekap2 report,IP & asghment nie....




Skrg tgah tggu mood utk aku siapkan report yang last...report Kilang Kopi..mybe lewat malam sikit aku dapat siapkan kot.....




Hari nie smpat jgak aku call Ayah aku..hehe..ada la citer ayah aku nie..msti sal bisnes, lori & rumah..tp niat sebenar nak mntk duit..tp xpe, tggu la duit2 dalam akaun aku tu hbes....bru leh mntak...sje je wat modal....call ty kabar,lme x dgar suara ayah..rindu plok....






Sampai kat sini je kot cter aku hari nie..aku lupe nak citer ksah2 smalam...mybe tu hanya rahsia kot bagi aku.....xleh citer..hehe




No comments:

Post a Comment