Sunday, March 27, 2011

HaRi iNi & SeMaLaM

Hehe...lme jgak aku x meluahkan nukilan isi hati ini....bz ngan keje kot...tmbah lg dgn line yg sangat laju...selaju siput berlari (ayat daus lambert)...hehehe...


Aku agak penat hari ini...tp puas la..aku happy...dpat clebrate besday Amnah Nuha...cucu kpd Datuk sdaraku mrangkap 2pupu aku..haha..jauh tu...bg ssetengah org la..tp bg family aku....kami msih dkat & rapat...masih mesra seperti sedia kala.....


Terima kasih juge kt Haji Shamsani...x hbes2 m'hidangkan kmi makanan dr buah mempelan, mangga blend, kerang, keropok, kentang greng & mcm2 lagi...lain masa xmo dtg la umah Haji...sbb sy tkut gemok...tkut perot sy buncit..hehe


Arnab import yg Haji beli sngguh comel & besar...tp sy geli pegang arnab yg besar....sme mcm cik zana....sy geli =p


Aloohaaa..soal hati....smpat ke nk citer...cerciter2..haha Aku dh feed up la ngan pmpuan yg sorg tu....aku x thu la npe aku msih nk mlayan dia...sdangkan aku xde pape prasaan kt dia..knal pon x....tgok pic kt fbook jek....dgar cter dr kawan2... kdang2 aku jijik dgn sikap dia...panas baran...pemarah...kdang2 tu jual mahal...mmg la pompuan mcm nie bguzz klu buat bini...tp b'agak la sket cik adik..xkan la slamanya, setiap detik ko nk mcm tu....menyampah pon ada....


Akhirnye aku dapat lg kenalan pompuan yg baru..lme gler dh aku duk usha2 fbook dia....tp x sangka..jumaat lpas bru la dia rply chat aku...ape lg..truskan plan mcm bese...


AKU HANYA NAK BERKAWAN OK!

BUKAN NAK BERCINTA TAU!


Sejak knal pompuan yg b'asal dr Banting nie..aku ase aku dpat melupakan pompuan Kedah tu kot....tp kdang2 prasaan berbelah bagi...xyah la dok fkir soal jdoh...lme2 Insyaallah tuhan temukan jodoh aku ngan pompuan yg seswai..... sori la kt pmpuan2 yg terpaksa aku tolak cintaMu...aku b'pegang pd prinsip...aku bkn playboy..aku xnah mluahkan isi hati aku....niat aku utk b'kawan..hrap awk faham...mgkin sy blom dipertermukan ngan pmpuan yg suka sy & sy suka dia...


Esok prktikal mcm bese...punch card mcm bese..tp tgok la...kol 2 pon msih x tdo...haha..dh la pnat...bru blik dr KL, Klang....tp xpela..aku da bese...mntk2 la xde keje....


Hari ini & semalam penuh ngan warna warni...hidupkan msih senang begini....kehadiran,keihlsan begitu aku hargai....


Semoga hari esok lbeh b'makna & lebih baik dr hari ini :0)

2 comments:

  1. wow...ada la sikit...enjoy ble knal dorg...t'msuk anak Papa Bahram...haha

    ReplyDelete