Sunday, April 3, 2011

aKu SaYaNg KaNak-KaNak....

Sebelom aku tdo nie..aku trasa sgat nak menulis...dalam hati aku, aku rindu sgat kt kanak-kanak...kat adik aku, Nur Fikriyah Hanis Bin Fauzi...kat 2pupu aku...Alya...geram giler aku kt dorg...hehe...rase nak peluk cium jek....trasa happy bile dorg ada disisi....


NUR FIKRIYAH HANIS BIN FAUZI






ALYA & EISHA


Isi Hatiku xleh nak menipu lagi..aku mmg terlalu syangkan dorg nie..mcm awek plok..klu bleh, hari2 aku nak jpe dorg, nak peluk cium..hehe..nak aja kuar jalan...aku doakan kesejahteraan dorg nie...bile besar nnti..jdlah hamba Allah yang taat perintah Tuhan dan Ibu bapa...


Insyaallah =)



3 comments:

  1. Nangis kalu diorang2 nih bacer....~ terharu nyer :)

    ReplyDelete
  2. hahaha....arap2 bile bsar nnti dorg akan baca..hehe

    ReplyDelete
  3. NUR FIKRIYAH HANIS BIN FAUZI

    BIN ke BINTI ?? konpius neh ^-^ heheee :)

    ReplyDelete