Friday, May 18, 2012


Alahaiiii...hello2 assalamualaikum....selamat petang

da lame btol x belek blog nie...mmg xde mood lgsung..maklum la..kan dh keje...bz sgatttt..haha....

x tahu nak tulis ape, tp tulis jelah...bajet ada org baca..haha....

bulan nie..mmg btol la..bulan prabeh duit...aduyaiii....mmg boros giler aku nie (baru tahu ke)...insyaallah, akhir bulan nie, aku bakal pindah ke umah lain...nak merasa duk sorg2 plok....merasa utk m'jadi seorang suri rumah..ki3...

bile tgok je umah shamsani...aduyaiii jelezz giler..yelah kemas, segala-gala ada....terdetik gak dalam hati..nak contohi dia....skrg nie, minat aku mmg xleh blah...ttbe je nak merasa hdup mcm dia...tinggal sorg...xde sape2 ganggu, g keje, balik kje....bangun malam2, solat tahajjud...baca al-quran...tanpa pikir ape2 pon di sekeliling....masalah tu, masalah nie...relaxxx jek

bulan Jun nie, aku tringin nak mulakan hdup baru...hdup yg ada life...balik umah, kemas2 umah, masak, makan, beribadat....

impianku lagi, nnti da duduk umah baru, aku nak ajak mak ayah datang skali-skala datang...jalan2 umah anak...bercuti..t aku bawak la ke mana-mana tmpat yg bezz...orang bujang, muda remaja mcm aku nie...xde yang lain, impian utk bahagiakan keluarga dulu...xyah la nk focus kt sape2...esp soal jodoh...Tuhan dh tetapkan, xyah la pening2 nak cari sape2...dah malas nak fikir mnde2 remeh mcm tu...(iye ke??)

semalam Sengheng electric..kenal x??? kedai alat2 elektrik tu...dorg wat promosi...50% dskaun...rambang mata jap...dalam hati dah niat, nnti sampai sana..aku mesti cari Home Theater...tringin sgatt nak memilikinye...yelah, bile ada bnde tu, tgok movie pon bezzz...bru rase syokkk
 



survey punye survey, adoiii jumpa jgak...hehe...harga agak murah la...diskaun 70% drp rm2600...mmg ok la..aku ape lg, trus angkut la...pdahal poket nie pokai...terpaksa korek2 tabung rahsia...ada la jgak duit nak beli...yelah, biler lagi kan nk mmiliki home theater yg mhal rupe itu...nak bli harga normal mmg x mmpu...tggu promosi la...hehe

balik tu pulakk singgah kedai perabot...kdai nie lg la...tgok sofa ala2 cam katil tu...adoiii berkenan sungguh...comel....t dh masuk umah baru, boleh la beli....mmg mati duit aku..ttbe je prangai b'tkar jd cam pmpuan..mnat la barg2 umah nie....

yelaaa, life aku kan di rumah jek...bkn kuar b'jimba2 ke mne2 pon....balik kje, g keje, duk umah, tdo, makan....nnti nk start jogging la..kan da gemok...bile life mcm nie, umah kna la selesa..bru bezz..balik kje pnat2 pon, hati boleh jd tenang, ada plok ikan emas brenang2 dlm aquarium..lg bezzz..hehe

overrr plok aku citer nie..msti org dh mnyampah..kakaka....xpela...stop dlu la, nnti nk kuar, nak g shengheng tu,...nak sttlekan payment bnde tu dlu...t da stlle2 relaxx sket...

ok la...have a nice day..peace =)

No comments:

Post a Comment